Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 281

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 296

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 281

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 296
سلام میهمان گرامی برای استفاده از کلیه امکانات انجمن لطفا ثبت نام کنید جهت عضویت در انجمن اینجا کلیک کنید بعد از عضویت شما تمامی امکانات انجمن که در اختیار کاربران می باشد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.همچنین اگر قبلا ثبت نام کردید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
موتر جت چکونه استارت میخورد
انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبی انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ نارنجی انتخاب رنگ تیره انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش
خوراک آر اس اس توییتر فیس بوک
آیا میدانید :
هواشناسی
آپلود سنتر
تعرفه تبلیغات
مترجم انلاین
لینکستان

از شما دوستان و علاقمندان به صنعت هوانوردی دعوت میشود در مطالب و نظرات انجمن شرکت کنید تابتوانیم سایتی اموزشی و پربار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .
https://telegram.me/pilotairline
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: موتر جت چکونه استارت میخورد

  1. Top | #1

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gif

    بلند اسمان جایگاه من است
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    عنوان کاربر
    سرپرست سایت
    شماره عضویت
    1
    میانگین پست در روز
    0.36
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    502
    تشکر ها
    7
    تشکر شده 7 بار در 5 ارسال.
    حالت من : Narahat
    نوشته های وبلاگ
    2

    رتبه نمایشگاه

    موتر جت چکونه استارت میخورد


    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .
    سیستمهای استارت موتور جت همه بر مبنای نیرو دادن به کمپرسور برای شروع چرخه کاری موتور جت بکار میرود.
    اصلیترین و عامیانه ترین سیستم استارت موتور جت استفاده از کمپرسور یا start cart است, این موتورهای چهار گوش زرد رنگی (معمولا) بوسیله موتور توربو گاز turbo-gas (شماره 1) هوا را با فشار حدودا 20psi توسط شیلنگ به درون استارتر air turbine starter دمیده میشود, این توربین به نوبه خود گیربوکس (شماره 2) و سپس شفت کمپرسور (شماره 3) را میچرخاند, به تدریج دور کمپرسور بالا میرود, با رسیدن دور موتور به 500rpm فندک های سیستم احتراق ignition box با سرعت ٢-٣ جرقه در ثانیه میزند, در این مرحله پمپهای سوخت با پاشیدن سوخت به جریان هوای محفظه های احتراق combustion chamber (شماره 4) موتور را زنده میکند, با شروع چرخه موتور rpm سریعا بالا میرود و با رسیدن دور موتور به محدوده کار کردن مستقل self sustaining rpm که حدود 3000rpm است کمپرسور خاموش و شیلنگها جدا میشود و در این حین دور موتور تا حدود 5000rpm که دور موتور درجا idle است بالا میرود, در صورت چند موتوره بودن هواپیما یک موتور بدین وسیله استارت میخورد و موتورهای دیگر بوسیله قدرت این موتور از طریق interconnector ها چرخیده و روشن میشود.

    از دیگر روشهای غیر معمولتر استفاده از کارتریج های انفجاری است, در مواردی که هواپیما باید سریع روشن شود یا دستگاه کمپرسور در اختیار نباشد از این روش استفاده میشود, خشاب انفجاری بر روی توربین گازی شفت کمپرسور را به حرکت در میآورد که همراه با دود نسبتا زیادی همراه میباشد(عکس چپ), در برخی انواع موتورهای هیدرولیک بمنظور چرخاندن کمپرسور موتور استفاده میشود.

    در صورتی که هواپیما در آسمان موتور خود از دست بدهد خلبان برای استارت مجدد هواپیما را وارد دایو کرده تا با استفاده از جریان هوا موجب چرخش ملخ/کمپرسور و استارت مجدد انجین شود.


    بلند اسمان جایگاه من است

  2. Top | #2

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gif

    تاریخ عضویت
    Nov 2018
    عنوان کاربر
    هوانورد
    شماره عضویت
    219
    میانگین پست در روز
    3.28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    29
    تشکر ها
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال.
    برای انجام تشریفات عروسی، تالار، عکاسی، لباس عروس و آرایشگاه به لینک های زیر مراجعه کنید

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
twitter facebook rss
yahoo google
انجمن بانک اطلاعاتی هوانوردی ایران در زمستان 94 کار خود را آغاز نمود و تا کنون سعی داشته تا قدمی هر چند کوچک در راه صنعت هوانوردی کشور عزیزمان گام بردارد. همچنین وظایف این انجمن اموزش و اطلاع رسانی به علاقمندان صنعت هوانوردی کشور عزیزمان می باشد. مدیریت شده توسط : بانک اطلاعاتی هوانوردی ایران .

اکنون ساعت 10:16 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

ایمیل پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@pilotairline.ir
پیامک سامانه پیامکی : 30002650900900