Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 281

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 296

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 281

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 296
سلام میهمان گرامی برای استفاده از کلیه امکانات انجمن لطفا ثبت نام کنید جهت عضویت در انجمن اینجا کلیک کنید بعد از عضویت شما تمامی امکانات انجمن که در اختیار کاربران می باشد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.همچنین اگر قبلا ثبت نام کردید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
هواپیمای ایلوشن Il-102
انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبی انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ نارنجی انتخاب رنگ تیره انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش
خوراک آر اس اس توییتر فیس بوک
آیا میدانید :
هواشناسی
آپلود سنتر
تعرفه تبلیغات
مترجم انلاین
لینکستان

از شما دوستان و علاقمندان به صنعت هوانوردی دعوت میشود در مطالب و نظرات انجمن شرکت کنید تابتوانیم سایتی اموزشی و پربار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .
https://telegram.me/pilotairline
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: هواپیمای ایلوشن Il-102

  1. Top | #1

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gif

    بلند اسمان جایگاه من است
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    عنوان کاربر
    سرپرست سایت
    شماره عضویت
    1
    میانگین پست در روز
    0.35
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    502
    تشکر ها
    7
    تشکر شده 7 بار در 5 ارسال.
    حالت من : Narahat
    نوشته های وبلاگ
    2

    رتبه نمایشگاه

    هواپیمای ایلوشن Il-102

    هواپیمای پشتیبانی زمینی ایلوشن Il-102

    [align=center]مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .
    [align=right][align=justify][font]در سال 1967 ، نیروی هوایی شوروی خواستار یک هواپیمای پشتیبانی زمینی جدید بود.در حالی که شرکت سوخو در حال طراحی جنگنده Su-25 (نامگذاری ناتو : فراگ فوت) بود ، شرکت ایلوشن یکی از وزنه های هوانوردی روسیه در حال توسعه نمونه ای اصلاح شده از جنگنده Il-40 با نام Il-42 بود.این جنگنده برخلاف Su-25 که یک هواپیمای تک سرنشینه بود دارای دو خدمه شامل خلبان و افسر تسلیحات بود.با وجود آن که این طرح از سوی نیروی هوایی شوروی رد شد اما شرکت ایلوشن تصمیم گرفت با تغییر نام آن به Il-102 طرح را با هزینه خود پی گیری کند. از ویژگی های جالب و منحصر به فرد این جنگنده قرار گرفتن یک توپ دو لول GSh-23L کنترل از راه دور در قسمت انتهایی هواپیما بود.اولین پیش نمونه Il-102 در 25 سپتامبر 1982 پرواز کرد.این جنگنده تا زمانی که در سال 1984 عمر موتور آن به پایان رسید ، 250 پرواز آزمایشی انجام داد.بال این جنگنده در پایین بدنه و وسط ورودی های هوا نصب شده است.این بال به دلیل ساختار محکم و ضخیم خود ، توانایی حمل 6 بمب در محفظه های داخلی و انواع بمب و راکت های هدایت ناپذیر را در 8 پایلون خارجی دارد.مخازن سوخت هواپیما (6 مخزن) در قسمت مرکزی بدنه واقع شده است و سطح بیرونی آن ها به وسیله صفحات زرهی پوشانده شده است.علاوه بر آن توانایی حمل مخازن سوخت خارجی در قسمت مرکزی بدنه و زیر بال ها نیز در این جنگنده وجود دارد.


    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    [font]ایلوشن Il-102 در گوشه رمپ ، در حال خاک خوردن![/font]

    ایلوشن Il-102 نیروی پیشرانه خود را از دو موتور توربوفن RD-33I می گیرد1.همانطور که پیشتر گفته شد وجود در قسمت انتهایی هواپیما ویژگی منحصر به فرد این جنگنده است که از هواپیماهای Il-2 و Il-10 متعلق به جنگ جهانی دوم الگوبرداری شده است.البته در دو هواپیمای نامبرده توپ به وسیله یک توپچی مستقر در انتهای هواپیما کنترل می شود اما در این جنگنده توپچی حذف شده و توپ از راه دور کنترل می شود.کابین ، موتور و مخازن سوخت این هواپیما به وسیله صفحات زرهی پوشیده شده است تا در برابر آتش پدافند توپخانه ای مصون باشند.به منظور خروج خدمه در مواقع اظطراری Il-102 دارای دو صندلی ایجکت K-3iA است.اگر چه توسعه این طرح در سال 1984 متوقف شد اما در سال 1992 و در نمایشگاه هوایی ژوکفسکی ، شرکت ایلوشن اعلام کرد که در صورت دریافت سفارش توانایی تولید و صادرات این جنگنده را دارد.در سال 2005 ، تنها نمونه ساخته شده به منظور نمایش به موسسه تحقیفات پرواز گرومو منتقل شد.

    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    [font][font]توپ دو لول GSh-23L در انتهای جنگنده[/font][/font]
    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    [font]راکت های هدایت ناپذیر در پایلون های خارجی[/font]
    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    [font]پایلون های داخلی Il-102[/font]
    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    [font]جنگنده Il-102 از سه نمای مختلف[/font]
    [font]مشخصات

    خدمه : 2 نفر (شامل خلبان و افسر تسلیحات)

    طول : 17.5 متر

    طول بال ها : 16.9 متر

    ارتفاع : 5.08 متر

    وزن خالی : 13 هزار کیلوگرم

    بیشینه وزن برخاست : 22 هزار کیلوگرم

    پیشرانه : دو موتور کلیموف RD-33I

    بیشینه سرعت : 950 کیلومتر در ساعت

    شعاع عملیاتی : بین 400 تا 500 کیلومتر

    برد خالی : 3 هزار کیلومتر

    تسلیحات :

    یک مسلسل 23 میلیمتری GSh-23L

    7.200 کیلوگرم انواع بمب و راکت های هدایت ناپذیر[/font]

    [/FONT]
    بلند اسمان جایگاه من است

  2. Top | #2

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gif

    تاریخ عضویت
    Dec 2018
    عنوان کاربر
    هوانورد
    شماره عضویت
    221
    میانگین پست در روز
    3.02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    43
    تشکر ها
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال.
    ایران کشوری با تمدن و فرهنگ بسیار غنی و سفره ایرانی سفره ای رنگین است. ایرانیان از گذشته توجه ویژه ای به غذای خود داشته اند.
    معرفی بهترین رستوران های ایرانی

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
twitter facebook rss
yahoo google
انجمن بانک اطلاعاتی هوانوردی ایران در زمستان 94 کار خود را آغاز نمود و تا کنون سعی داشته تا قدمی هر چند کوچک در راه صنعت هوانوردی کشور عزیزمان گام بردارد. همچنین وظایف این انجمن اموزش و اطلاع رسانی به علاقمندان صنعت هوانوردی کشور عزیزمان می باشد. مدیریت شده توسط : بانک اطلاعاتی هوانوردی ایران .

اکنون ساعت 03:42 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

ایمیل پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@pilotairline.ir
پیامک سامانه پیامکی : 30002650900900