Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 281

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 296

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 281

Warning: Function ereg() is deprecated in ..../includes/class_postbit.php(345) : eval()'d code on line 296
سلام میهمان گرامی برای استفاده از کلیه امکانات انجمن لطفا ثبت نام کنید جهت عضویت در انجمن اینجا کلیک کنید بعد از عضویت شما تمامی امکانات انجمن که در اختیار کاربران می باشد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.همچنین اگر قبلا ثبت نام کردید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
سريع*ترين هواپيماهاي مسافربري جهان
انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبی انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ نارنجی انتخاب رنگ تیره انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش
خوراک آر اس اس توییتر فیس بوک
آیا میدانید :
هواشناسی
آپلود سنتر
تعرفه تبلیغات
مترجم انلاین
لینکستان

از شما دوستان و علاقمندان به صنعت هوانوردی دعوت میشود در مطالب و نظرات انجمن شرکت کنید تابتوانیم سایتی اموزشی و پربار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .
https://telegram.me/pilotairline
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: سريع*ترين هواپيماهاي مسافربري جهان

  1. Top | #1

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gif

    بلند اسمان جایگاه من است
    تاریخ عضویت
    Jan 2015
    عنوان کاربر
    سرپرست سایت
    شماره عضویت
    1
    میانگین پست در روز
    0.34
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    502
    تشکر ها
    7
    تشکر شده 7 بار در 5 ارسال.
    حالت من : Narahat
    نوشته های وبلاگ
    2

    رتبه نمایشگاه

    سريع*ترين هواپيماهاي مسافربري جهان

    سريع*ترين هواپيماهاي مسافربري جهان + تصاوير
    پيشرفت فناوري روز به روز بيشتر بشر را تحت تاثير قرار داده است.البته اين پيشرفت همزمان با نيازهاي افراد جامعه بوده و يکي از اين نياز ها کاهش زمان پروازي دور برد مي باشد که ساعت ها به طول مي انجامد.

    به همين علت دو هواپيماي مسافربري با سرعت فراصوت ساخته شدند و توانست در کمترين زمان مسافت*هاي طولاني را طي کنند.البته شايد هنوز براي تکنولوژي هضم اين حجم پيشرفت ممکن نبود وهر دو هواپيما بازنشست شدند.


    اولين هواپيماي مسافربري فراصوت توسط اتحاد جماهير شوروي ساخته شد و توپولف 144 نام گرفت.اين هواپيما اولين پرواز خود را در آخرين روز سال 1968 با موفقيت انجام داد.اما اين هواپيما رقيب قدرتمندي در اروپا داشت.

    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    به سرعت شرکت*هاي هواپيمايي بزرگ آن زمان آماده خريداري اين پرنده مي شدند و قرار بود اولين حضور بين المللي اين پرنده در نمايشگاه هوايي پاريس 1973 باشد که بنا به دلايلي هواپيمايي نمونه که قرار بود در اين نمايشگاه نشان داده شود سقوط کرد و باعث ترس شرکت*ها از خريد آن شد.

    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    توپولوف 144 مي توانست با 140 مسافر مسافت 6800 کيلومتري را بدون توقف پرواز کند.حداکثر سرعت اين پرنده 2430 کيلومتر بر ساعت يا 2.29 برابر سرعت صوت مي باشد.حداکثر ارتفاع پروازي پرنده 65000 پا از سطح زمين بود و هنگام برخواستن وزن آن به 207 تن مي رسيد.

    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    از اين پرنده 16 فروند توليد شد که همگي در سال 1984 به دليل نقص در بدنه و مصرف بالاي سوخت بازنشست شدند.


    اما هواپيماي دوم کنکورد بود که اندکي بعد از توپولوف 144 در دومين روز ماه ميلادي مارس 1969 به پرواز در آمد.اين پرنده همراه با سر و صداي زياد تبليغاتي توليد شد تا بتواند از رقيب خود پيشي گرفته و به شرکت*هاي هواپيمايي فروخته شود.

    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    کنکورد مي توانست مسير*هاي طولاني بين اروپا و نيويورک را در نصف زماني که بقيه هواپيماها طي مي کردند پرواز کند.هرچند سرعت آن به رقيب خود يعني توپولوف 144 نمي رسيد.

    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .
    نماي داخلي کنکورد
    حداکثر سرعت اين پرنده 2179 کيلومتر بر ساعت مي باشد و برد مفيد آن با 120 مسافر در حدود 7200 کيلومتر بود.البته کنکور مصرف سوخت سرسام آوري نيز داشت.اين پرنده در هر کيلومتر 13 کيلوگرم سوخت مصرف مي کرد.

    مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و تصاویر را مشاهده کنید. برای ثبت نام و دیدن تصاویر اینجا کلیک نمائید .

    سرانجام پس از توليد 20 فروند از هواپيماي کنکورد،اين پرنده در 26 نوامبر 2003 به علت مصرف سوخت بالا و سر و صداي زياد و ضريب ايمني پايين براي هميشه با صنعت هوانوردي تجاري خداحافظي کرد و به موزه رفت.


    بلند اسمان جایگاه من است

  2. Top | #2

    http://up.vbiran.ir/images/rgk38wbh3cfxod62rhr2.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gifhttp://up.vbiran.ir/images/qndtfn66fcrrq7cw6yh.gif

    تاریخ عضویت
    Jan 2019
    عنوان کاربر
    هوانورد
    شماره عضویت
    227
    میانگین پست در روز
    2.94
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    43
    تشکر ها
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال.
    برای مهاجرت و انجام امور مهاجرتی به لینک زیر مراجعه کنید:

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

    میهمان عزیز شما مجاز به دیدن لینک ها نیستید
    عضویت

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 01-16-2015, 03:40 PM

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
twitter facebook rss
yahoo google
انجمن بانک اطلاعاتی هوانوردی ایران در زمستان 94 کار خود را آغاز نمود و تا کنون سعی داشته تا قدمی هر چند کوچک در راه صنعت هوانوردی کشور عزیزمان گام بردارد. همچنین وظایف این انجمن اموزش و اطلاع رسانی به علاقمندان صنعت هوانوردی کشور عزیزمان می باشد. مدیریت شده توسط : بانک اطلاعاتی هوانوردی ایران .

اکنون ساعت 10:35 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

ایمیل پست الکترونیکی مدیریت سایت : info@pilotairline.ir
پیامک سامانه پیامکی : 30002650900900